View this site in your language!

сряда, 1 юни 2011 г.

КЪДЕ МЕ ВОДИШ...





/снимки Zvetanka Shahanska/

КЪДЕ МЕ ВОДИШ...

След вчерашния ха-хо, хи-хи ден, днес
приземяването беше брутално:)))Удари от
ляво, дясно и не знам си откъде...Приемам с
усмивка;) и продължавам...

Жегааа...Макар снощи да валя много силно...
Днес е задушно...Вървя и си мисля какво ще
снимам днес и идея си нямам...Нямам, нямам,
ама ето - тези черешки, протягаш ръка и късаш...
Опитах/тези са розови на вкус-мммм:)/, и снимам...
Още малко им трябват за да са перфектни ...
На вид го докарват :)))

Жегааа... и си купувам едно студено сокче, което
на капачката отвътре има късметче...Любопитство...
Какво ли ще ми се падне днес?!?"Къде ме водиш?"
Ето, това ми се падна ....И наистна...
Къде ме водиш? ...Къде...
/снимки и текст Zvetanka Shahanska/

8 коментара:

  1. Усмихнат ден на всички, които са тук и четат или не четат, гледат или не гледат, разглеждат или не...Хайде, на всички много усмивки:)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Цвети,привет!Хубави черешки си уловила ,чак ми се доядоха на мига.А късметчето си е късметче-я ти ще водиш някому,я теб ще те водят някъде.При нас в Б-с има няколко кафетарии,където сервират кафето с мъничка бисквитка и навито на свитък късметче.Винаги ,когато имам път натам ,се отбивам да изпия по едно кафе и да си видя късметчето.Хем е мило,хем заразително.
    Лек следобед и спокойна вечер!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Аве те всички се правят, че работят!
    :)))
    Честит празник!
    Ох, много обичам череши, ама без червеите...:D

    ОтговорИзтриване
  4. Savlena,късметчето наистина си е такова каквото се падне. Има и такива с кафето, наистина. Интересно е, ако не друго:)Лека вечер и на теб:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Ел, правят се:)))
    И аз обичам череши. Тези бяха без червеи, може би, защото не бяха напълно узрели:)))Но тези специлано са много хубави-месести, сладки и готини:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Обичам череши, това ми е един от любимите плодове и затова ме радват много снимките. Взимам си по малко всеки ден, за да може да се изяждат и избягвам изкуственото сладко. Лека вечер на всички:)

    ОтговорИзтриване
  7. кво вадис, един вид...и аз обичам тези надписи под капачките, даже в стихотворение вкарах онези, които прочетох на миналия си рд

    ОтговорИзтриване
  8. Marta, наистина точно "кво вадис":)))
    Много са интересни, някои са просто уникални:)
    Усмихнат ден:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...