View this site in your language!

четвъртък, 17 септември 2015 г.

ЦВЕТЯТА МИ

ЦВЕТЯТА МИ

Цветята ми в момента. Много съм доволна от тях, издържаха тези продължителни жеги, липсата ми една седмица, когато са поливани само веднъж, а аз ги поливам всеки ден! Все пак терасата е източна и има сенник, това е важно в случая. Радват ми душата, излизайки ги гледам отвън всеки ден, понякога ги снимам ей така, за кеф! Гледането на цветя е голямо удоволствие и релакс! Усмихнат ден, на всички!/ текст, снимка @ Zvetanka Shahanska/

ОЩЕ МОИ ЦВЕТЯ

За вдъхновение: 
Да доближаваш едно добро до друго толкова плътно, че между тях да не остане ни най-малка междина — това наричам да се наслаждаваш на живота. / Марк Аврелий/
Мотивация:   АКО ИМАШ ХУБАВИ МИСЛИ...




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...