View this site in your language!

понеделник, 18 май 2015 г.

УСПЕШНА НОВА СЕДМИЦА!

УСПЕШНА НОВА СЕДМИЦА!

Това цветенце ми се изпречи на пътя днес. Не зная как се казва, но съм го виждала и в жълто. Обича слънцето и много цъфти. Някой ако знае как се казва, моля да напише в коментарите. Тази сутрин ми е много топло и започнах с ледена вода от хладилника, което е необичайно. Пожелавам ви един красив ден и много успешна седмица!/ снимка и текст Zvetanka Shahanska/

За вдъхновение и мотивация:

КАЛДЪРЪМЧЕ

Мисъл:   
 Най_добрата част от живота на човека са неговите малки, незапомнени постъпки, извършени с доброта и любов.
/ Уилям Уърдсуърт/
 

1 коментар:

  1. Цветето се казва ЙОНОТЕРА! Има го в розово и жълто, поне аз съм виждала в тези два цвята!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...