View this site in your language!

неделя, 19 февруари 2012 г.

ПЕРЦЕ И РЕЛАКС

/автор на снимка и текст Zvetanka Shahanska/

ПЕРЦЕ И РЕЛАКС

Отдавна не ми бяха попадали перца,
може би заради студа, но днес едно
се беше закачило на храстче и ме
чакаше. Имахме неписана среща, за
която не знаех. Но както и не знаех,
така и снимах.

Има раздвижване сред птиците. Появиха
се много и най-различни. Което ме радва,
защото ми липсваше тяхната песен рано
сутрин. Пролетта идва и те също знаят.
Знаят повече и от нас.

Този клип е разкошен. Пълен релакс.
Изгледайте го и се потопете в тази
райска приказка. Много ободрява.

/автор на снимки и текст Zvetanka Shahanska/

6 коментара:

  1. Цвети,пуснах клипчето и понеже си имаме папагал и той зацвърча с птиците....голяма симфония настана...
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живче, много интересно, значи папагалът се включи:)готино:)Разсмя ме ти! Поздрави и лека вечер!

      Изтриване
  2. Супер як клип да!!! отпускащо! Весела и усмихната седмица:)

    ОтговорИзтриване
  3. Хубав клип! Чакаме я вече ужасно много тази пролет:)
    Хайде, хубава седмица!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...