View this site in your language!

сряда, 14 януари 2015 г.

ПЪТУВАНЕ ВЪВ ВРЕМЕТО

ПЪТУВАНЕ ВЪВ ВРЕМЕТО


Тъй като някъде съм изгубила новия си календар, сутринта си мислих, че е четвъртък, а то било сряда. Често ми се случва да съм с един ден напред или назад. Така си пътувам във времето. И да, днес излизайки сутринта някак си ми заприлича на пролет. Няма вятър, птички много, кокичета на двора, ясно небе. Качвам тези пролетни минзухари да събудя и у вас чувството за пролет, за настроение и добри неща! / снимка и текст Zvetanka Shahanska/ , пиша и текст, защото забелязвам как някои хора си присвояват мои текстове и си ги вграждат в свои стауси,а това не ми харесва. Бъдете автори, не плагиати, не е полезно за вашето здраве! Живи и здрави!
Мисъл за вдъхновение:

Всички ние сме добри хора, но не във всичко, не винаги и не с всеки./Оскар Уайлд/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...