View this site in your language!

сряда, 3 юли 2013 г.

ИНТЕРЕСНО

 
/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/ 
ИНТЕРЕСНО
цвете, много красиво с наситен розов цвят. По-скоро  расте като голям храст или оформено като дърво. Не съм го срещала тук. Снимала съм го в Гърция. Някой, ако знае как се казва нека да сподели.
 
Ако чуят думите ми, повечето хора ще кажат, че нямат време да седнат и да се взират в някакво цвете. Това са същите онези хора, които ще кажат, че нямат време да се порадват на детския смях или да ходят боси в дъжда.
/"Монахът, който продаде своето ферари"
Робин Шарма/
/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/

7 коментара:

  1. Усмихнат и успешен ден!
    Това беше късметчето ми с кафето днес!!!!
    На всички спокойна и усмихната вечер!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Цветето се казва "Индийски люляк". Казаха ми във ФБ и го проверих. Точно това е. Много красиво, с натежали от цвят клони, просто прекрасно!!!

    ОтговорИзтриване
  3. да, същите тези хора...пропуснали живота си

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, за съжаление, но те не го осъзнават. Поне повечето от тях!
      Хубава вечер, Марта!

      Изтриване
  4. Dobrze, że wiesz i ja też jak ta roślina się nazywa. Ma przepiękny kolor kwiatów. Pozdrawiam.
    Ами, знаете ли, и аз също искал това растение се нарича. Тя е красива цветя цвят. Yours.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...