View this site in your language!

четвъртък, 4 ноември 2010 г.

ЗНАЕХ СИ...






ЗНАЕХ СИ...

Знаех си, знаех...:)))Не може навън да е 22 градуса
и аз да не видя нещо много красиво и слънчево,
и да не го снимам.
Ееее, РАЗКОШ...
Тези жълти хризантеми ме сразиха направо.
Едни такива жълтички, топчести, нежни, пухкави...
Заляха ме със слънчевото си настроение.
Идваше ми да се заровя сред тях
и да се слея с нежните им листенца.
И какво жълто та жълто...
Още са ми пред очите - малки греещи слънца.../ текст и снимки Zvetanka Shahanska/

8 коментара:

  1. Цвети,прекрасно!И вдъхновяващо!!!Благодаря и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Да, bearkis, много съм щастлива, че ми попаднаха днес и успях да снимам:)Красива вечер и на теб:)

    ОтговорИзтриване
  3. Казват,че жълтият цвят е цвета на мъдростта,а пък хризантемите олицетворявали ту тъга,ту щастие.Но от тези на снимките буквало струят откраднати слънчеви лъчи и будят щастлива усмивка.Спокойна и усмихната вечер!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Savlena, наистина са много оптимистични и лъчезарни:))) Слънчеви и приятелски настроени! Благодаря и приятна вечер:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Как да не се превърнеш в пчеличка и да не се гмурнеш в това море от цвят:)Приятна вечер,Цвети:)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, Живко, направо си е за гмуркане:)))хубава вечер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...