View this site in your language!

вторник, 8 май 2012 г.

ОБИЧКИ,ФУКСИЯ/ /Fuchsia/

/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/
ОБИЧКИ,ФУКСИЯ/ /Fuchsia/
Цяла седмица го фиксирам това цвете минавайки покрай него и днес имаше промоция - веднага го купих, макар че никога не съм го гледала, но е толкова красиво и реших да се пробвам. Виждала съм го като висящо в саксии и е приказно красиво. Цъфти до октомври, после се прибира за зимата. Ако някой е гледал или има такова цвете нека сподели някои тънкости.
Oбички,Фуксия/Fuchsia/Семейство Върболикови (Onagraceae). Известно още и като балеринки, люлчици. Изящните му цветове с оригинална форма приличат на танцуващи балерини или на екзотични пеперуди, въртящи се из въздуха.

Ето така съм го виждала това цвете и за да го снимам, явно ми е направило впечатление.
А това е Голямата Луна. Наистина изглеждаше най-малкото по-светеща, защото беше и пълнолуние.
Интересни облаци. Не можах да ги подмина.
/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/

3 коментара:

  1. Отговори
    1. Отново ще ти го кажа ЕСТЕТ СИ !!!! Горд съм да те познавам ! А днес е по-прохладно! :) Вчера направо баталясах в тая жега :) , че имах работа из града :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...