View this site in your language!

неделя, 20 май 2012 г.

ЕДНА БЕЗМЕТЕЖНА НЕДЕЛЯ

//автор на снимки и текст Zvetanka Shahanska//
ЕДНА БЕЗМЕТЕЖНА НЕДЕЛЯ
Ще се нареди, ще се нареди, ще се нареди,
така, както ние не знаем./Петър Дънов/


Грейна слънцето и само като го видях сутринта, му се зарадвах от душа и сърце. Обхвана ме вдъхновение и ентусиазъм, всичко блестеше навън и веднага реших, че ще прекарам неделята много лежерно, наслаждавайки се на хубавото време, спокойно и без никакви ангажименти.
Започнах деня с огромна доза кафе в любимата ми чаша на цветя/ах, каква изненада само/, мекици, но със сирене, стават вкууусни, на терасата в съзерцание на новото ми розово цветенце/за него в друг пост - какво е и защо си го купих/, не бързах за никъде и се припичах блаженно на слънце.
След това навън и само навън, дълга разходка, която завърши в тази градинка, с много зеленина и интересни дървета.
Това дърво например има странна корона и през лятото прави чудна сянка.
Липата, под която седнах с огромно удоволствие, вдишвайки дълбоко прекрасния и аромат.
Дърветата, които виждах през цялото време, интересни и причудливи.
Куче, което ми заприлича на лъв. Едро, рунтаво, но много спокойно.
Любопитно врабче, следеше всичко, което ставаше наоколо.
Къде без облачета бели на синьото небе.
Котка потънала в дълбок размисъл за смисъла на живота.
А това са тестерчета, които раздаваха на улицата от един магазин за парфюми, откриваха го точно днес.
Обичам да е неделя!/автор на снимки и текст Zvetanka Shahanska/

10 коментара:

  1. :) днес е чуден ден, жалко е че бях ангажиран до преди 40 минути.... за моя зла учат 3 пъти се наложи да мина центъра пеша :( .... но поне времето е супер красиво.... а ако ме питаш как съм след такова ходене - благомерси съм :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямаше дъжд и слънцето печеше ☼ Беше супер!

      Изтриване
    2. дам, това бепше повод да ме зарадваш с красиви снимки. Между другото и аз минах по-скоро прелетях по кап. Райчо защото естествено отново закъснях :))))))))))))

      Изтриване
  2. Чудесни снимки! Хайде хубава седмица след лежерната неделя!

    ОтговорИзтриване
  3. На всички весела и спокойна седмица:)! и дано се задържи такова хубаво време като днес повече :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Забравих да кажа снощи: Днес е празничен ден: Св.Св Константин и Елена е! Честит имен ден на всички именници и от блога и мои приятели, бъдете живи и здрави и да ви се слави името с добри дела!

      Изтриване
  4. След нощта, която изкарах навън ... и по-скоро с домашна тениска, дънки с колан и на него дистанционното на охранителната система, сънен, спящ и навалян от краткия дъжд в 6.00 ч, съм горе-долу добре, вече на 4 кафета... искрено се надявам, че Цветенцето и всички останали са добре и няма проблеми..

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...