View this site in your language!

вторник, 29 ноември 2011 г.

КРАСИВО, КРАСИВО И ПАК КРАСИВО!









/автор на смнимки Zvetanka Shahanska/

КРАСИВО, КРАСИВО И ПАК КРАСИВО!

Какви цветя, какви хризантеми, какво
съчетание на цветове - бледолилаво,
жълто и бяло, еее няма такава красота,
излъчва настроение, нежност, мечти...

Разкошен букет, който си купих днес за 1 лв.
Еее, къде продават такава красота за 1 лв.,
пък и били български хризантеми...обичам
да си купувам български неща, те са толкова
истински, пък и мисълта, че някак си, индиректно,
подпомагам някой българин, ме кефи...
Хубава вечер, и много усмивки, купувайте
българското...
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/

4 коментара:

  1. Хубава вечер, приятелчета! Идва Коледа, времето е хубаво, да се радваме! На мен ми се прецака лайк бутона, отидаха на кино над 1000 харесвания, сега сложих друг:)))Каквото е , това е, само отбелязвам блогърските си неволи:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз отдавна сигнализирах за проблема с лайк бутона. А букета... Букета е прекрасен! Но само 1 лв?? нещо ми се струва малко за тази цялата красота. Аз също обичам българските продукти, е за някои обичам по-марковите, но като цяло е по-добре българското, все пак е родно, а и както си написала подпомагаме съгражданите :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, наистина, на мен ми прилича на поличките на балерините:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...