View this site in your language!

понеделник, 4 октомври 2010 г.

МОКРО И СТУДЕНО...






МОКРО И СТУДЕНО...

Лелее, какъв ден, не е истина. Започна от зле по-зле. Още като погледнах термометъра на терасата, сутринта - 10 градуса?!?! и се смразих напълно. Още ми държи влага снощният коментар на синоптик незнамкойси - в средата на седмицата СНЯГ?!? Хайде бе, стигаааа, много е рано. Но навън днес е студ и дъжд, и мрак. Няма слънце, няма светлина, дори птичките ги удари шокът и спряха да пеят. Какво остана за нас/мен/. След това последваха още няколко мини шока...Запазих самообладание, все пак, и накрая направих дълга разходка, която завърши с едни нови пролетно - есенни боти:)Забележете - не зимни, зимата не я зачитам за сезон, прескачам я... Всичко е добре, когато свърши добре, пък и снимах един готин кестен, заедно с малко цветя. Това е то.../текст и снимки Zvetanka Shahanska/

16 коментара:

  1. Даа, студ!
    Като видях кестена се сетих, че още от малък имам този навик да си пъхам кестени по джобовете:))
    Много ми са приятни на пипане, въртя ги в ръцете си :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,Цвети:)И аз не харесвам зимата,но на времето му е време да става все по-студено,дъждовно,а някъде както казаха и снежно,но въпреки това,винаги може да "улови" нещо красиво,нали:)Приятна вечер:)

    ОтговорИзтриване
  3. Цвети, когато тръгвах на работа сутринта, тук беше 8 градуса и много ветровито. Слънцето само светеше, никаква топлинка. :) Обаче пих два пъти кафе на открито, какво тук значи някакъв си студ ... :)))
    Сега на терасата ми се стори съвсем замръзнало.

    ОтговорИзтриване
  4. Кръстю, винаги си нося, есента, кестени в джоба:)Те предават хубава енергия и успокояват:)Като кадифени са на пипане:)

    ОтговорИзтриване
  5. Аполон, не ми е проблем зимата, а студът:)))За нашия южен район е много рано да тракаме със зъби:))))

    ОтговорИзтриване
  6. Точица и аз пих кафе на открито - обожавам това нещо. На закрито не ми е кеф:) Обичам на въздух, ако ще и да е студено- аз и зимата пия навън кафе:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Цвети, кестените (освен че стават за украса), наредени в гардероба, пазят и от молци. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Точица, това е много ценно, което споделяш и аз ще го направя и без това обичам кестените:)))и те ме обичат-хе-хе:))))надявам се, поне кестените....

    ОтговорИзтриване
  9. А на мен ми е проблем и студа и снега,особено след две зими в родната казарма,когато я имаше.Моят град е в югоизточна България и все още собствениците на заведения не са прибрали масите на открито "изцеждайки" последните възможности за повече оборот:)

    ОтговорИзтриване
  10. Аполон, но тук при мен в Пловдив, масите изобщо не се прибират цяла година:))))Винаги има желаещи-:)))Ако знаеш какъв сняг пада в Родопите-лелеее, красота и какви снимки стават:)

    ОтговорИзтриване
  11. На Нова Година ще бъда в Пловдив:)Само миналата пропуснах и изневерих на традицията.Пловдив е разкошен град,Цвети и винаги когато имам възможност не пропускам да го посетя:)

    ОтговорИзтриване
  12. Пловдив е град за живеене:)Много си го обичам. Пък като ти се прииска нещо по-голямо-София е на час път по магистралата:)Радвам се, че го харесваш, Аполон:)))

    ОтговорИзтриване
  13. Eeeee Цвети,добър финал!Пък и може би още някой оранжев ден да имаме....?:")

    ОтговорИзтриване
  14. Днес е още по-мрачно,но пък като се замисли човек идва Коледа ;)

    ОтговорИзтриване
  15. Карлсон, мерсиии:)))Винаги търся нещо, колкото и да е малко в ситуацията, но да е позитивно. Усмихнат ден:)))

    ОтговорИзтриване
  16. Оndine, много ми хареса коментарът ти:)))Идва наистина, Коледа:)))Това е светлият лъч на месец декември:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...