View this site in your language!

петък, 1 октомври 2010 г.

ГЕРБЕРИ...









ГЕРБЕРИ...

Само да не си помислите, че имам предвид политическа партия ГЕРБ. О, не,не, никога политика - пу, пу...
Днес си купих гербери без изобщо да зная нещо за тях. Два са. Един жълт и един розов - мноооого красиви. Засадих си ги в сандъче на терасата и сега да видим какво ще става...В цветарския магазин ми казаха една дума за тях - сянка! Е, нямам такава тераса. Затова ги слагам на източната и пускам сенника над тях:)Сстискайте палци да си вървят добре. Казаха, че ще изкарат до късна есен. Някой, ако знае как се гледат, да се обади. Все ще ми е от полза.
От време на време купувам цветя, които да видя как се развиват. Но много рядко се спирам на някои от тях, по различни причини - изсъхват, линеят, клюмват или нещо все не е наред. Затова избягвам много да експериментирам. Но понакога съм привлечена като с магнит и няма начин - купувам. Така беше и сега. Магнитно привличане.../ снимки, цветя, текст Zvetanka Shahanska/

4 коментара:

  1. Хубави са,питай Гугъл, не може да не знае нещо :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, мерси! Как не се сетих, ще видя там разбира се:) Приятен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Цвети,много са красиви,да са ти честити,скоро си купих нещо като малко борче-елхичка,и го присъдих в по-голяма саксия,сложила съм го в офиса и му се радвам,герберите ще оцелеят ,защото си добър човек:)

    ОтговорИзтриване
  4. Силвия, благодаря ти, надявам се да ме радват дълго време есента! А тези елхички са много трайни и издръжливи. Не са и капризни дори:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...