View this site in your language!

четвъртък, 2 април 2015 г.

ЕНЕРГИИТЕ СЕ ОБЪРНАХА

ЕНЕРГИИТЕ СЕ ОБЪРНАХА

Много силно слънце сутринта, но така ми блестеше в очите, че не виждах нищо по пътя. Надявах се, че шофьорите ще се смилят над мен като пресичах улиците по слух! Ноооооо студено и това е положението. За магнолиите обаче времето е супер и те си цъфтят безгрижно. Това са едни от редките растения, при които първо излизат цветовете, след това чак зелените листа. Стават големи дървета, приказно красиви, виждала съм бели, розови, цикламени, а има и жълти! Красота! Днес енергиите се обърнаха поне за мен в положителна посока, но аз си обичам четвъртъка, така че не ми е чудно! Приказен ден на всички, пожелавам от сърце!/ снимка и текст Zvetanka Shahanska/

За вдъхновение и мотивация:    ЩАСТЛИВ ЧЕТВЪРТЪК  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...