View this site in your language!

събота, 25 февруари 2012 г.

МЕЧТИТЕ НЯМАТ ГРАНИЦИ

/автор на снимки и текст Zvetanka Shahanska/

МЕЧТИТЕ НЯМАТ ГРАНИЦИ

Друго си е да почувстваш топлината.
Днес цели 14 градуса, макар и с
вятър е много приятно и падна
голямо разкарване насам-натам...
Няма да ми омръзне да снимам
кокичетата, които изглеждат
чудесно, свежо, все едно не са
понасяли тежестта на половин метров
сняг и лед. А и те са единствените
цъфнали цветя в двора, всичко друго
изостава с графика, но ако продължи
така - ще навакса!
На всички прекрасен уикенд, с много
настроение, усмивки и каквото ви е на сърце!
/текст и снимки Zvetanka Shahanska/
Една красива мисъл за отскок - Моите мечти нямат граници - аз винаги искам невъзможното./Александър Дюма-баща/

11 коментара:

  1. Цветенце, само да ти кажа 15 градуса е ;))), което е лято вече :))))) . И аз снимах много яко небе и облачета :). Но твоите кокичета ме зареждат! НАЙ-ПОСЛЕ!!! :)))) Желая ти весел, усмихнат, топъл и слънчев уикенд с много добро настроение :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Отдавна трябваше да е толкова градуса! Най-после глътка въздух!

      Изтриване
  2. Пак любимите кокичета-така искам да си набера....
    Поздрави,Цвети!

    ОтговорИзтриване
  3. Хубав уикенд и на теб!Чудни кокичета!

    ОтговорИзтриване
  4. :). Ако трябва да бъда честен днешния ден от обяд до сега го пропилях навън ;). но си струваше!! Това мечтая от декември :). Жалко че утре и понеделник - сняг :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Че аз целия го пропилях:) Това за снега не може да е вярно!

      Изтриване
  5. хаха, и на мен ми беше трудно като гледах прогнозата ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. коя прогноза по-точно гледаш, защото аз която гледам няма сняг.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...