View this site in your language!

вторник, 11 октомври 2011 г.

АНТИДЕПРЕСИВНО...







/автор на снимките Zvetanka Shahanska/

АНТИДЕПРЕСИВНО...

Тъй като сезонът е много подходящ,
да си лепнем някоя депресийка -

30 на сто от населението ни страда
от есенна депресия. Това означава,
че всеки трети вече е станал нейна
жертва, показват резултатите от
проучване на Националния център
за здравна информация и анализи.
Като една от основните причини е
намаляването на слънчевата светлина.
Без нея човешкото тяло произвежда
по-малко серотонин - хормона на
щастието, без който се изпада в
потиснатост и депресии/actualno.com/


предлагам днес да наблегнем на
жълтото като един много слънчев
и позитивен цвят, да го посъзерцаваме,
особено в този му красив вариант -
като цвете!

Нямам идея как се казва
тази красота, но съм го снимала,
когато беше топло, слънчево,
душата ми пееше, а сърцето
биеше в ритъма на лятото...
/снимки и текст Zvetanka Shahanska/

5 коментара:

  1. Преди време ми беше попаднала някаква статистика за самоубийствата тук (не мога да я открия сега). Учуди ме обяснението, че и те, и депресиите, били по-чести през пролетта.
    А има и хора, на които сякаш им е удобно да са непрекъснато депресирани и им стига и дреболия за това, независимо от сезона.

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, много благодаря за вдъхновяващия коментар!

    ОтговорИзтриване
  3. Забелязвам, че с годините, заесенее ли, дойдат ли дъждовете, почвам да се обличам шарено, в ярки цветове, колкото мога - и из къщи гледам по-шаренички десени, цветя и зеленчуци, оня ден бях "пръснала" по первази и маси и плотове колкото имах плодове и зеленчуци...мисля, че помага, шаренията

    жълтото грее:)

    ОтговорИзтриване
  4. Марта, толкова си права:) Цветовете носят настроение в мрачните дни! Шаренко наоколо и всичко грейва! Това с плодовете и зеленчуците ми харесва много:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...