View this site in your language!

понеделник, 5 април 2010 г.

ПИЛЕНЦА






ПИЛЕНЦА
Тази сутрин, понеже е още празник, реших да се полигавя малко и направих , няколко снимки ей така, защото ми е кеф. И защото тези мини пиленца са големи сладури. А едното ми стои на лаптопа от една седмица и ми весели душата. И ми дойде идеята да им направя фотосесия -хе-хе, за да компенсирам случката от през нощта, когато без да искам си изтрих от блога брояча на посещенията, които бяха стигнали 7523:)))И сега се извинявам на всички тези хора, че от невнимание и разсеяност заличих посещенията им тук. Качих нов брояч, който почва от 0-та. Но ще видя какво ще направя за да отбележа изтритите посещения.

И всичко това защото ужасно много ми харесва да си играя с приложенията в блога. Качвам, свалям, размествам и понякога се получават инфекции. Веднъж си бях качила някаква свободна ТВ. Беше интересно, с няколко екрана , но после се отказах и я заличих. Но...звукът остана. Някакви песни и като си включвах компа - песни. Ужас! Изпотих се три пъти, защото това не го исках изобщо. В края на краищата се оправиха нещата, но това ми беше за урок. Явно не много добър, защото сега пък си изтрих брояча. Както и да е. Ще го преживея:))) Ако, някой ден блогът ми изчезне, да знае, че това ще е странична реакция от някой мой експеримент?! Приятен ден с много усмивки!
/ текст и снимки Zvetanka Shahanska /

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...